Kolejna dostawa listopadowej paczki z GlossBoxa. Jak zawsze pięknie zapakowanej i solidnie zabezpieczonej przed zniszczeniem podczas podróży do klienta.
Mam nadzieję, że listopad będzie miesiącem odkryć nowych smaków i zapachów, a testowanie produktów umili szare i chłodne wieczory.
Standardowo otrzymałam pięć produktów do przetestowania oraz małą niespodziankę.
Okazuje się, że należę do grona szczęśliwców, którzy trafili i otrzymali niespodziankę w postaci przepięknej bransoletki. Zapakowana była w zdobny lniany worek. W środku prezentu znajdowała się wizytówka p. Agaty Kawińskiej, przypuszczam, że autorki kolekcji oraz podana strona internetowa - www.kotobizuteria.pl
Klasyczna piękna czarna bransoletka w kształcie kokardy ze zdobnym kamieniem będzie idealną propozycją na codzienne wyjścia, bądź wieczorowe kolacje.
Glyskincare Hydrating Eye Creme
Krem poprawia mikrocyrkulację, przez co zmniejsza opuchliznę oraz redukuje cienie pod oczami. Powstrzymuje procesy starzenia, poprawiając sprężystość i nawilżenie delikatnej skóry wokół oczu.
Happymore Skin Care, Happy More BB
Delikatny jak krem i skuteczny jak podkład. Zawiera kwas hialuronowy, ekstrakt z dzikiej róży i naturalny filtr przeciwsłoneczny. Idealnie dopasowuje się do koloru skóry.Wystarczy nałożyć rano i cieszyć się komfortowo przez cały dzień.
Cashmere, Utrwalająca baz pod cienie
Baza o cielistym kolorze i kremowej konsystencji. Wygładza skórę powiek i wyrównuje koloryt. Ułatwia rozprowadzenie, zapobiega osypywaniu i rolowaniu cieni. Intensyfikuje kolor. Przedłuża trwałość makijażu oka do 15 h.
Lierac, Luminescence Serum
Rozświetlające serum ujednolicające powierzchnię i koloryt skóry. Niweluje niedoskonałości skóry - przebarwienia, rozszerzone naczynka oraz utratę elastyczności.
Chloe, Woda perfumowana Chloe
Symbol miłości, najpiękniejsza wśród kwiatów, klasyczna niezastąpiona.... róża. Jest ona nutą przewodnią zapachu Chloe, którą połączono z delikatnymi nutami kwiatowymi, ambrem i drzewem cedrowym.
Otrzymałam również Voucher na zakupy, 20% rabatu na wszystkie produkty w sklepie internetowym Answear. W asortymencie sklepu jest ponad 150 światowych marek, najmodniejszych ubrań, butów oraz dodatków.
W pudełku była również dołączona karta przewodnia po zapachach Chloe.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz