środa, 31 lipca 2013

Bobbi Brown Long-Wear Gel Eyeliner

Nieodłącznym elementem mojego codziennego makijażu jest kreska w kolorze czarnym.
Produkt ten został uznany według prestiżowego magazynu In Style za najlepszy tego typu kosmetyk na rynku. Eyeliner w żelu BB jest rewelacyjny i absolutnie każdy laik kreskowy będzie mile zaskoczony. Kreska jest bardzo trwała i precyzyjna. Nie utlenia się, nie rozmazuje i nie kruszy. Tusz nie szczypie w oczy jak większość eyelinerów. Do wyboru jest kilkanaście wersji kolorystycznych.
Jest wspaniały, łatwo się rozprowadza, kreska jest maksymalnie czarna, szybko wysycha, nie odbija się, nie rozmazuje, nie kruszy. Tusz utrzymuje się u mnie przez cały dzień w najbardziej ekstremalnych sytuacjach.  Kolor jest głęboki i nie blednie przez cały dzień. Aplikacja jest dziecinnie prosta. Słoiczek jest estetyczny i wygodny. Produkt jest wydajny - używam go codziennie i wygrzebałam w nim niewielki dołek.

Cena: 91 zł

1 komentarz:

  1. nie miałam nic tej marki do tej pory, bardzo podoba mi się makijaż z kreską ale sama mam problemy z wykonaniem idealnej

    OdpowiedzUsuń