sobota, 10 listopada 2012

Biovax

Uwielbiam produkty firmy L'biotica, od wielu lat jestem ich stałą fanką. Przetestowałam większość ich produktów i jestem mile nimi oczarowana. Zakupiłam zatem ich nowość wypuszczoną na rynek do przetestowania, kolejną ich maskę do włosów. Używałam wielu masek do włosów, jak dla mnie jest jedną z lepszych, moje włosy po niej wyglądają na zdrowsze, bardziej nawilżone, łatwo się rozczesują i nie mam problemu z ich ułożeniem.
Produkt ma na swoim koncie już kilka przyznanych nagród. Moim zdaniem będzie także dobra dla puszczących się włosów szczególnie teraz jesienią i później zimą kiedy deszcz i wiatr będzie negatywnie odbijał się na naszych włosach. Dla kręconowłosych to zbawienie. Włosy są lejące, nie obciążone, pięknie pachną przed dłuższy czas. Są tak odżywione i gładziutkie, że chce się je non stop dotykać. Zauważyłam też, że się nie elektryzują i o wiele lepiej układają.
L`Biotica, Biovax, Intensynie regenerujaca maseczka keratyna+jedwab
Ta intensywnie regenerująca maseczka została opracowana przez specjalistów w celu zagwarantowania Twoim losom gruntownej odnowy zarówno na powierzchni, jak i w ich głębokich warstwach. Unikalna cecha maseczki to woskowa konsystencja oraz bogata w substancje odżywcze receptura. Naturalne składniki oraz brak substancji drażniących umożliwiających regenerację i ochronę włosów.
Maseczka Biovax zawiera Pro2Kera Silk - aktywny zespól naturalnych białek, który dzięki zestawieniu niskocząsteczkowych aminokwasów i wysokocząsteczkowych protein wykazuje szerokie spektrum działania zarówno na poziomie rdzenia, jak i na powierzchni włosa.
Aminokwasy jedwabiu (300 Da) wnikają do włókna włosa, wypełniając ubytki strukturalne w jego warstwach korowych. Wiążą wodę, utrwalając efekt głębokiego nawilżenia.
Proteiny jedwabne (50.000 Da) tworzą na powierzchni włosa delikatny biofilm, który utrzymuje wilgoć w jego wnętrzu oraz chroni go przed agresywnymi czynnikami środowiska zewnętrznego.
Keratyna(28.000 Da) uzupełnia niedobór naturalnych składników budulcowych osłonki włosa, plombując jej uszkodzone miejsca.
Ekstrakt z henny ułatwia aktywnym składnikom wnikanie do wnetrza włosa i jego cebulki.

Skład: Aqua, Cetyl Acohol, Cetrimonium Chloride, Cetearyl Alcohol (and) Cetareth-20,Glycerin, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Acetyled Lanolin, Silk Amino Acids, Hydrolyzed Silk, Hydrolyzed Keratin, Lawsonia Inermis Extract, Trimethylsilylamodimethicone (and) C11-15 Parth-9, Parfum, Citric Acid, Tithanolamine, Methylisothiazolinone, Phenoxyethanol (and) Ethylhexyglycerin, Benzyl Salicytale, Butyphnyl Methylpropional, Geraniol, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool, Potassium Sorbate.

Cena: 16,90zł / 250ml
Oprócz dołączonego do zestawu czepka, można znaleźć i serum wzmacniające.
Konsystencja maski jest bardzo treściwa, nie spływa z włosów, łatwo ją nałożyć i nie spływa po karku spod czepka. Maska godna polecenia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz