sobota, 18 lutego 2012

Tymbark

Jestem ciekawa jakie są jeszcze napisy pod kapslami, ostatnio jakoś wyszło, że piłam tenże napój
i miałam:
"Tymbark nie zając"
"Ze mną poznasz prawdziwy smak"
"Więcej optymizmu"
"Wszystkiego naj naj naj"
"Jak tu pięknie"
"Zrób to teraz"
"Ktoś o tobie myśli"


 Teksty te są bardzo fajne i inspirują trochę, tym bardziej jak trafiają w konkretne sytuacje.

 

Kapsle Tymbarka są jak ciasteczka z wróżbą.

 
Pod nakrętkami są również teksty typu: najdłużej żyjący człowiek na świecie, ryba, która potrafi coś tam zrobić. Takie krótkie ciekawostki.

 
Znajomy kiedyś otworzył tymbarka po pogrzebie i zobaczył napis "Ty będziesz następny".


Idę sobie miastem i piję i czytam "uważaj na ludzi".


 Mój ulubiony napis to "jestem oziębła - lodówka"



To dobre rozwiązanie dla tych, którzy stoją przed trudną decyzją wyboru. Im głębiej sięgamy, tym więcej znajdujemy potencjalnych rozwiązań naszych działań. 


 
"Kto pierwszy ten zdyszany"
"No to... usta-usta"
"Coś się stanie niespodziewanie"
"Pamiętaj ! miłość i tak Cię dopadnie" 


"Zakochaj się w deszczu"
"Kocham Cię jak wariat"
"Czas to tylko rzeczownik"



Nigdy nie zetknęłam się z sytuacją, kiedy butelka mi się oświadcza !!! A jednak mnie to spotkało !!!





Może ktoś z Was zbiera te kapsle, ma jakieś ulubione, bądź trzyma je na pamiątkę, gdyż przypomina mu pewną historię? Jaki miałeś/aś najciekawszy tekst na kapslu z Tymbarka?
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz