niedziela, 25 marca 2012

Avon

Zbytnio nie przepadam za produktami firmy Avon. Kremy i balsamy mnie wysuszają, żele i szampony nie działają na mnie tak, jak powinny to robić, a perfumy za szybko się ulatniają. Jeżeli zdarzają się zatem zakupy w tej firmie to zdecydowanie stawiam na kolorówkę, którą przetestowałam na sobie i u mnie się sprawdziła.
Wybieram zatem cienie,szminki i kredki do oczu.
Dobre są również eyelinery do oczu oraz róże do policzków.
Chwalę sobie również puder w kulkach.
Skorzystałam z promocji i zakupiłam dwie  kredki AVON SHOCK.
Zaletą najnowszej kredki do oczu Super Shock jest bez wątpienia jej żelowa formuła, która pomaga w wykonaniu idealnej kreski, będącej doskonałym akcentem podkreślającym każdy makijaż oka. Jej miękki wkład ułatwia jej rozprowadzenie wzdłuż linii rzęs, pozwalając na narysowanie kreski o grubości, jaka odpowiada nam najbardziej.
Od dłuższego czasu zastanawiałam się nad zakupem czerwonej szminki. Wybrałam zatem dwa odcienie z tej firmy.
Piękna intensywna i głęboka czerwień o nazwie ETERNAL FLAME. To połączenie trwałości i klasyki. Supertrwały kryjący efekt, według opinii producenta do 8 godzin koloru. Postawiłam zatem na klasyczny makijaż, który będzie wyglądał idealnie przez cały dzień.
Drugi wybór padł na szminkę reklamowaną przez ambasadorkę marki Avon Reese Witherspoon. Bogaty kremowy kolor idealnie pokrywa usta, nadając im pełny, kuszący kształt. Nazwa wybranej szminki to PASSIONATE RED.
Czerwień otoczona żelową konsystencją. Soczysty połysk, żelowa otoczka nawilża usta i nadaje im połysk, efektem czego jest niesamowity błysk na ustach.
W sklepie zakupiłam również za złotówkę taką kolorową torbę na zakupy.
Co Wy sądzicie o kosmetykach firmy Avon?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz