poniedziałek, 5 marca 2012

Wiosenna sukienka

Szybkimi krokami zbliża się wiosna, czas zatem odświeżyć szafę i wyciągnąć z niej wiosenne kreacje. Zastanawiam się również nad zakupem sukienki. 

Przeglądając kobiecą prasę czerpię z pomysłów największych kreatorów odważnie, acz rozważnie. Większość kobiet marzy by kolejna kreacja była wyjątkowa i różniła się od dotychczasowych sukienek w szafie.

Zastanawiam się również nad odpowiednim krojem oraz kolorystyką.
Liczę na to, że te małe podpowiedzi zainspirują mnie do wybrania tej jedynej wymarzonej kreacji. Zdaję sobie sprawę, że jeżeli będzie odpowiednio dobrana i uniwersalna, posłuży mi przez wiele lat.
Czy planujecie jakieś wiosenne zakupy?

2 komentarze:

  1. Ja tak samo jak Ty planuję kupić sukienkę .
    Mi podobają się sukienki , w kolorze nude , niebieskim ( intensywnym ) , miętowym , pomarńczowym , cytrynowym , wszelkie pastelki też są wskazane ;)
    Obserwujemy ? Napewno się odwdzięcze :*

    http://dont--stop--believin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sukienka to najlepszy przyjaciel kobiety.
      Sukienki jak i spódnice stanowią praktyczny strój do noszenia na co dzień i nie tylko. Często dobrze dobrane, mogą dodawać nam seksapilu i pewności siebie. Dziękuję za wpis, dodałam Cię do obserwowanych. Pozdrawiam !!!

      Usuń