poniedziałek, 24 września 2012

Flavo C

O produkcie dowiedziałam się z wizażu i dołączę do wszystkich wielbicielek tego serum. Mam dość wymagającą cerę i dawno żaden kosmetyk tak miło mnie nie zaskoczył. Cera jest nawilżona, gładka, jakby rozświetlona, ewentualne ranki szybciej się goją. Niestety nie zmniejszył moich przebarwień. Nieciekawy zapach i tłusta konsystencja.
Auriga International, Flavo - C Serum,  Serum z witaminą C 8%
Serum Flavo C to skondensowana witamina C (8%) w połączeniu z miłorzębem japońskim. Serum jest skomponowane tak, aby zawarta w nim witamina C miała jak największą moc przeciwdziałania wolnym rodnikom. Wg firmy Auriga lewoskrętna forma witaminy C jest jedyną dostępną na rynku postacią tej witaminy, która ma zagwarantowaną stabilność. Jest bowiem rozpuszczalna w tłuszczach i dzięki specjalnej recepturze nie utlenia się, jest aktywna przez cały czas stosowania preparatu. Obecność miłorzębu stymuluje syntezę kolagenu i elastyny, dzięki którym skóra staje się gładsza.
Stosowanie serum przez młode kobiety zapobiega destrukcji kolagenu i elastyny, czyli powstawaniu zmarszczek. U kobiet w wieku około menopauzalnym stymuluje syntezę tych związków, spowalniając proces starzenia skóry i wygładzając ją.

Skład: Aqua, Propylene Glycol, Gingko Biloba Extract, Ascorbic Acid, Octoxynol-11 (and) Polysorbate 20, Imidazolidynyl Urea

Cena: ok. 70zł / 15ml 
Efekty działania tego serum zauważyłam już po kilku dniach. Szara cera nabrała blasku, sprężystości, koloryt wyrównał się, a pory zmniejszyły. Z każdym dniem było lepiej, a skóra jakby się oczyściła. Żałuję, że nie odkryłam wcześniej tego magicznego olejku. Porównanie z Active-C, czy Redermic z LRP wypada zdecydowanie na korzyść dla Flavo-C. Jestem zachwycona tym, jak ten produkt zrewitalizował moją cerę. Widzę same plusy stosowania tego preparatu. Ładnie rozświetla, napina twarz, ożywia cerę. Nie zapycha, nie podrażnia, a mam cerę wrażliwa, jedynie delikatnie szczypie przy używaniu, ale te szczypanie jest mało wyczuwalne i dość przyjemne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz