sobota, 1 września 2012

Moschino Glamour

O tym zapachu, słyszałam wiele dobrych opinii. Postanowiłam przed zakupem pełnowymiarowej oferty zakupić próbkę. Powiem jedno, to była miłość od pierwszego użycia, a dokładnie od pierwszego powąchania. Zdecydowałam się na chwilę luksusu i nabyłam Mosichno Glamour w promocji w Super Pharm. To zapach zdecydowanie dla kobiet świadomych siebie, eleganckich, pewnych, ambitnych, z wdziękiem. Podkreśla silną osobowość i dojrzałość.
Oczarowały mnie, urzekły, zawładnęły moim sercem. Glamour to zapach z klasą - świeży, delikatny, pełen nienachalnej słodyczy zapach jest zmysłowy i lekko przytłaczający z początku ale po kilku chwilach kiedy wtopi się w skórę jest cudownie owocowy. Można powiedzieć że jest on słodki i gorzki zarazem.
Kilkunastokrotnie zdarzało mi się, że ktoś pytał co to za perfumy, albo zwracał uwagę na to że ładnie pachnę. Są wspaniałe, tajemnicze, zmysłowe, na mojej skórze ewoluują w intrygująco słodko- zmysłowy zapach. Uwodzicielski i bezpretensjonalny zapach dla młodej i energicznej kobiety! Zapach ten jest bardzo uwodzicielski, szykowny, zmysłowy.

Jest jak wytrawne wino zatem docenią go kobiety przywiązujące bardzo dużą wagę do szlachetności, wytworności i szykowności.
Moschino, Glamour
Premiera zapachu w Cannes, październik 2008r.
Piękny, kwiatowy, soczysty i harmonijny zapach. Z jednej strony radosny i młodzieńczy, ale także głęboki, dojrzały i lekko wytrawny. Skomponowany z aromatów płatków kwiatów i soku owocowego lekko złamanych gorzką nutą piołunu.

Kategoria: kwiatowo-owocowy

Nuty zapachowe:
nuta głowy: płatki kwiatu mandarynki, artemisia, zapach soli morskiej
nuta serca: hibiskus, orchidea, kwiat lotosu
nuta bazy: ambra, cedr, białe piżmo

Cena: 100ml / 260zł

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz