poniedziałek, 23 lipca 2012

Golden Rose

Polecam piękny koralowy lakier na lato. Trafiłam na niego zupełnie przypadkiem. Szukałam w drogerii czegoś innego i zobaczyłam wielkie kosze z tymi lakierami. Wybór kolorów był ogromny, więc skusiłam się na wypróbowanie jednego z nich. Dawniej używałam Inglota, ale uważam, że ten lakier go przebija! I to nie tylko ceną. Wygodna aplikacja i niesamowite napigmentowanie lakieru. Trzyma się bez odprysków ok. 4-5 dni.

PARIS NAIL LACQUER
Wysokiej jakości seria lakierów do paznokci. Produkt ten jest wzbogacony substancjami przedłużającymi trwałość manicure. Lakier nadaje połysk. Dostępny w bogatej i modnej kolorystyce (11ml). Seria lakierów do paznokci o wyjątkowym połysku. Nie wymaga nakładania dodatkowej warstwy preparatu nabłyszczająco-utwardzającego. Bardzo trwały, nie traci połysku. Produkt nie zawiera formaldehydu, toluenu, dbp i kamfory.


Pędzelek niezbyt duży, elastyczny, włoski mu się nie rozdwajają, nie odstają gdzieś po bokach, więc nic się nie rozmazuje. Konsystencja jest dość płynna, ale nie spływa z paznokcia podczas malowania. Nakład się bardzo dobrze, nie zasycha, na pędzelek nabiera się idealna ilość lakieru. Minusów brak, więc polecam!
Cena: ok. 5,20 zł


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz