piątek, 27 lipca 2012

Gratisy z Super-Pharm

Przy ostatnich zakupach w Super-Pharm dostałam gratisy do zakupów. Otrzymałam kilka próbek perfum. Urzekł mnie najnowszy zapach sygnowany nazwiskiem Christiny Aguilery. Royal Desire to orientalne połączenie nut owocowych, intensywnych nut kwiatowych i ciepłych zmysłowych tonów, tworzących atmosferę luksusu. Nuta głowy to woń pysznej czarnej porzeczki, odzwierciedlająca miłość Christiny do Japonii, oraz nuty owocu cytrusowego yuzu. Nuta serca to symfonia brzmień kwiatowych przywołująca obraz i zapach bukietu kwiatów. Nuty lilii, kapryfolium i róży przeplatają się z lekkimi pudrowymi tonami irysa, dając poczucie przepychu. Baza emanuje ciepłem dzięki nutom piżma, którego woń jest jednym z ulubionych zapachów Christiny, charakterystycznym dla tworzonych przez nią linii perfum. 
Kolejne perfumy do przetestowania - Puma Jam on the Beach and Roots. Duet perfum Puma Jam to kompozycje zainspirowane plażą, słońcem, wypoczynkiem i radością. Twarzą perfum, podobnie jak ubiegłorocznej Pumy Animagical, jest znany sprinter pochodzący z Jamajki Usain Bolt – przystojny, silny, pewien siebie mężczyzna, o radosnym, spontanicznym sposobie bycia. Puma Jam Woman to apetyczna, owocowo-kwiatowa kompozycja, która napełnia ciało pozytywną energią.
Otrzymałam również piękna pikowaną kopertówkę w najmodniejszym kolorze nude, pudrowy róż. Solidnie wykonana, bardzo pakowna. Śliczna i praktyczna. Zapinana na zatrzask. Idealna na wieczorne i dzienne wyjścia.
Dostałam jeszcze zestaw z firmy Biosilk. W skład kosmetyczki wchodzą produkty do włosów: szampon, odżywka oraz Thermal Shield Spray protecteur thermique - ochrona przed ciepłem.
Jak Wam się podobają moje otrzymane gratisy?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz